Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Paweł_1024

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Przestała mi działać karta bankomatowa, zadzwoniłem na infolinie banku PKO BP ponieważ słyszałem gdzieś, że jakieś banki mają awarię i przez to karta może mi nie działać. Po zweryfikowaniu moich danych Pani z infolinii powiedziała, że u nich z systemami jest wszystko w porządku. Zadała kilka pytań takich jak, czy np. nie przechodziłem przez jakieś bramki elektroniczne lub czy nie trzymałem karty blisko telefon. Odpowiedziałem stanowczo, że nie. Obsługująca mnie osoba powiedziała, żebym poszedł do oddziału w którym zakładałem konto i złożył wniosek o wydanie duplikatu karty. Dodała również, że ta usługa jest darmowa. Pani po drugiej stronie telefonu była zawsze miła. Mówiła głośno i wyraźnie, nie było problemu ze zrozumieniem jej wypowiedzi. Na kontakt z infolinią czekałem dosłownie kilka chwil. Mam nadzieję, że obsługa dalej pozostanie na wysokim poziomie.