Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: Idąc do sklepu postanowiłam kupić sobie buty na wiosnę, odporne na wodę. Udałam się do Ecco przy Karskiego Jest to mały sklep, dobrze oświetlony, buty ułożone są równo na półkach. Szyby czyste. Na wystawie „klocki” zielone i w kolorze mokrej cegły. Jedna kampania dotyczyła wygrania wakacji z ECCO za zakup sandałek. Druga zdjęcie z dwoma osobami biegnącymi – Moje buty mój styl moje ECCO. W sklepie – wewnątrz były dwie reklamy tej drugiej kampanii jedna nie była podświetlona. Muzyka słyszalna delikatnie nie przeszkadza w zakupach. chociaż po jakiś 17 minutach i 47 sekundach muzyka wyraźnie zamilkła- na tyle to było wyraźne ze słychać było muzykę z pasażu Manufaktury Po wejściu zostałam od razu przywitana przez panią Martę z obsługi. Uśmiechem i „Dzień dobry” Godzina była wczesna ok. 10.15 wewnątrz nie było nikogo poza dwoma paniami z obsługi :pani Marta i pani Sylwia .Obie były w czarnych spodniach i czarnych firmowych bluzkach z przypiętymi identyfikatorami. Zaczęłam się rozglądać, pani po 67 sekundach zapytała czy potrzebuję pomocy. „Czy mogę pani w czymś pomóc?”- Pani M.„Właściwie tak. Szukam dla siebie butów tzw. Cichobiegów. Takich do latania po mieście i np. na rower. ”-Ja Pani M. od razu pokazała mi kilka modeli butów. Było ich 5. Zahaczyła także o dziecinne czy tez raczej o młodzieżowe. Zapytała o rozmiar. Trochę się zdziwiła ,że mam tak małą stopę- dlatego też zaproponowała młodzieżówkę. Pani M. zapytała czy może przynieść mi buty do przymierzenia. Zgodziłam się. W tym czasie druga pracownica wyrównywała bardzo dyskretnie buty na pólkach. Obserwowała co robię ja. Pani M. nie było ok. 4 minut 45 sekund. Pani S. wyraźnie zaniepokojona dłuższa nieobecnością swojej koleżanki - uspokoiła mnie ze zaraz koleżanka wróci. Widziała ze oglądam materiały reklamowe wystawione na ladzie. Widziała, że interesuje mnie folder z butami dla dzieci- Pani S. powiedziała, że mogę zabrać ze sobą broszurkę i poczytać w domu. ?Pani M. Nareszcie przyszła. Przeprosiła, że tak długo to trwało. Przyniosła ze sobą 7 pudełek. Wybrała dwa rozmiary butów 36 i 35 i 3 kolory. O każdym bucie potrafiła powiedzieć mnóstwo rzeczy. Z pasją odpowiadała na moje pytania. Pani M. zaproponowała przymierzenie drugiego buta. Potem powiedział, że buty maja taką to a taką właściwości i powinno się je czyścić dostępnymi w sklepie produktami. Przyniosła mi piankę i impregnat. Pokazała je. Obejrzałam i zwróciłam uwagę ,że instrukcja jest w języku obcym. Pani M. uśmiechnęła się i powiedziała ,że po polsku też jest ta instrukcja tylko pod naklejką. Następnie rozmowa zeszła na buty tego samego typu ale do chodzenia po wodzie. Pan M. przyniosła jeszcze 3 pary. Przymierzanie trwało jeszcze ok 3 minut. Zdecydowałam się na czarne buty do chodzenia po wodzie ECCO ALL –TERRAN LIFE MATARO. Zapytałam o możliwość zwrotu. Pani M. powiedziała, że w ciągu 7 dni można wymienić buty lub je zwrócić. Zapytałam a co jeśli płace karta kredytową? Pani M. dokładnie mi wszystko wyjaśniła. Wobec powyższego zdecydowałam się na zakup butów! Przy kasie zaproponowano mi jeszcze przystąpienie do klubu ECCO oraz udział w kampanii Wakacje z ECCO. Wszystko zapakowano mi do firmowej torby. Myślę ,że każdy chciałby być tak obsłużony. Polecam ten sklep z prawdziwą przyjemnością.