Opinia użytkownika: JERZY_56
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Ponawiam ocenę na podstawie powtórnej wizyty w markecie bielskim TESCO, gdzie ostatnio zgłaszałem swe uwagi kilka miesięcy temu. Pojechałem zachęcony" gazetkowymi" informacjami o promocjach będąc zainteresowany kupnem materaca turystycznego. Ogromny sklep jest przestronnym pomieszczeniem i muszę przyznać, że informacje o towarach stale eksponowanych są czytelne. Jednak atrakcyjne, czasowe promocje trudno dostrzec. Stoisko sportowe jest słabo oznaczone, a pomocy znikąd! Po przejściu całego sklepu doszukałem się pracownicy, która będąc zatrudniona na stoisku z rybami skierowała mnie na powrót do innej części marketu. Dalej niczego nie widząc podszedłem do pracownicy w firmowym stroju, która jednak była mocno zajęta rozmową przez telefon komórkowy. Nie mogę jej zidentyfikować bo żadnego osobistego identyfikatora nie dostrzegłem. Pytania też nie mogłem zadać ponieważ rozmowa trwała w najlepsze /z zegarkiem ok. 5 minut/ W końcu z zaplecza wyszedł młody człowiek, który mnie odpowiednio skierował,wyjaśnił i...też sobie poszedł. Produkt znalazłem po ok. 15 minutach. Żadnej pomocy w wyborze/np. interesowały mnie inne kolory/nie mogłem uzyskać. Nawiasem mówiąc ta Pani dalej prowadziła "ważną" telefoniczną rozmowę. Klienci wokół jednoznacznie to komentowali. Czy jednak tak powinna wyglądać obsługa w poważnej, dużej placówce pretendującej do miana jednej z najlepszych w mieście? Niby drobne, ale jednak denerwujące. Gwoli sprawiedliwości nie mam innych uwag negatywnych, a pracę kasjerek oceniam jako zaangażowaną i właściwą!