Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Dziś mam termin spłaty karty kredytowej Lukas Banku. Z samego rana (po godz. 6), chcę wykonać spłatę przelewem elektronicznym z rachunku internetowego Polbanku. Zamiast stron polbank.pl na monitorze wyświetla się napis: Internet Explorer cannot displey the webpage. Po trzeciej bezskutecznej próbie otworzenia stron banku, telefonuję na infolinię. Konsultant wypytuje o szczegóły. Na koniec stwierdza, że jestem pierwszym klientem zgłaszającym awarię. Radzi zadzwonić za godzinę, wtedy ma być wiadomo co to za awaria. Po dwóch godzinach ponownie próbuję wejśc na stronę banku. Udało się, ale jak chcę wykonać przelew wewnętrzny - między rachunkami, znowu wyświetla się wyżej podany napis: "Internet Explorer cannot......" Telefonuję na infolinię, objaśniam mój problem i dyktuję reklamację, zabezpieczając się na wypadek obciążenia karną opłatą z tytułu nieterminowej spłaty zadłużenia karty kredytowej. Po ok. godzinie telefonuje konsultant. Proponuje skorzystanie ze innych stron internetowych banku, co czynię. Wreście robię przelew wewnętrzny, ale kilka razy znowu otwiera się ten sam napis (jak podany wyżej). Znowu zgłasazam problem konsultantowi z infolinii. Nadmieniam, że próbowałem zalogować się do innego banku, gdzie też mam rachunek internetowy, było bezproblemowe zalogowanie. Po godzinie 11, nie czekając na ponowny, obiecany telefon od konsultanta z infolii, próbuję otworzyć stronę polbanku. Udało się. Robię przelew - spłata karty do Lukas Bank. U dołu strony mam komunikat: sprawdź w dniu jutrzejszym,czy przelew jest zrealizowany. A obiecanego wyjaśnienia, informacji do której godziny bedzie usunięta awaria-nadal nie ma.