Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Błażej_30

Dotycząca firmy: GO Sport

Treść opinii: Sklep sportowy Go Sport odwiedzałem kiedyś regularnie. Przy każdej wizycie nie mogłem się oprzeć wrażeniu, iż w sklepach nic się nie zmienia a niektóre z produktów są już stałą ekspozycją. Fakt, iż szukam roweru a wybór w sklepie jest duży postanowiłem wybrać się do niego by przyjrzeć się wybranym modelom. Przed sklepem znajduje się duży parking, więc niema problemów by zaparkować auto. Sklep zajmuje dużą powierzchnie, znajdziemy tam sprzęt sportowy i akcesoria do uprawiania każdego sportu. Jeśli chodzi o ofertę rowerową to jest ona bogata. Rowery do różnego rodzaju jazdy znajdowały się w wydzielonym sektorze sklepowym. Dokupić można również akcesoria wybierając z szerokiej gamy produktów.Za stanowisko i obsługę klienta odpowiedzialny był w dniu mojej wizyty młody chłopak ( blondyn ubrany w firmową koszulkę i jeansy), nosił identyfikator firmowy. Sprzedawca sam podszedł do mnie z zapytaniem czy potrzebuje pomocy w wyborze. Wypytał o przeznaczenie roweru, preferencje cenowe a następnie przeszedł do prezentacji modeli, które jego zdaniem spełnią moje kryteria. Przedstawił mi ich specyfikację techniczną i parametry. Starał się posługiwać językiem normalnym a nie fachowym. Niestety minus za stwierdzenie, że poszczególne rowery różnią się jedynie osprzętem ( dopiero po moim zapytaniu wyjaśnił, na czym ta różnica polega dokładnie) Zostałem bardzo dobrze obsłużony w tym dziale. Dostałem katalog z ofertą. Korzystając z okazji postanowiłem poddać ocenie pozostałą część sklepu. Muszę przyznać sklepowi duży plus. Oferta jest znacznie bogatsza, co najważniejsze ma się wrażenie, że jest aktualna. Na plus wyszła zmiana marek oferowanych w sklepie. Postawiono na marki firm sportowych oraz markę własną. Zmiany wyglądają korzystnie, zachęcają do przyszłego częstszego odwiedzania tego sklepu. Malutki minus na mocno zabrudzone koszulki piłkarskie. Na sklepie było bardzo czysto. Na każdym stanowisku obecni byli sprzedawcy, którzy starali się pomagać klientom. Przy kasach dostępne, ładnie ułożone interesujące katalogi produktowe.