Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: W piątek podjechałem na stację BP w Częstochowie. Podjechałem pod dystrybutor gdzie zatankowałem samochód a następnie udałem się do sklepu, aby uregulować rachunek. Podszedłem do stanowiska kasowego a pracownik przywitał mnie słowami „słucham”. Powitałem pracownika słowami dzień dobry na co pracownik odpowiedział również takim samym zwrotem. Po tym jak podałem numer dystrybutora pracownik podał kwotę do zapłaty a następnie zaproponował płyn do spryskiwacza. Poprosiłem również o kawę więc pracownik nabił na kasę i podał kwotę do zapłaty. Reszta, którą otrzymałem była zgodna. Po minucie otrzymałem kawę i byłem zdziwiony ponieważ pracownik podał duży kubek z kawą. Pracownik, który przyjmował zamówienie nie zapytał o wielkość napoju tylko z automatu nabił na kasie kawę o większej pojemności. Obsługa klienta w sklepie na niskim poziomie. Pracownik nie przywitał mnie jak również nie zapytał o pojemność kawy.