Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vico
Treść opinii: Udałem się do sklepu celem zakupienia zestawu komputerowego na komunię dla mojego chrześniaka. Od samego wejścia bardzo spodobało mi się w tym sklepie. Podłoga czysta. szyby również na półkach z towarem nie zauważyłem kurzy. Obsługa bardzo miła zaraz po wejściu powitano mnie sowami "Dzień dobry". Nie czekałem 30 sekund jak podszedł do mnie pracownik i zapytał w czy mi może pomóc. Krótko wyjaśniłem panu w czym jest problem. Pan bez chwili namysłu zadał mi serię pytań dodatkowych, które pomogły mu w wyborze najlepszego zestawu komputerowego. Pracownik zapytał m. in. o takie rzeczy: "Ile mam pieniążków na taki zestaw?", "Jak duży ma być monitor?", "Czy komputer ma służyć do grania czy też do nauki?" itd. Po pięciu minutach rozmowy pan J. R. pokazał mi trzy najlepsze konfiguracje sprzętowe odpowiadające moim oczekiwaniom finansowym i wymogom mojego chrześniaka. Po finalizacji zamówienia sprzedawca powiedział, że jeszcze dziś do mnie zadzwoni i powie czy komputer będzie na dziś czy na jutro. Bardzo mi się podobał fakt, że w sklepie nie chcieli zaliczki co w dzisiejszych czasach jest rzadko spotykane. Dla mnie jest to znak zaufania klientom. A jeśłi sklep ufa mi to ja nie mam powodów aby nie ufać tej firmie. Podsumowując kompetencje i wygląd obsługi ponad przeciętną na bardzo wysokim poziomie. Zachowanie personelu również na ocenę bardzo dobrą. Atmosfera i wygląd salonu również bez najmniejszych zastrzeżeń. Chętnie tam wrócę na kolejne zakupy.