Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Przed wejściem do salonu w celu podpisania umowy oceniłem najbliższe otoczenie pod względem czystości, które nie budziło żadnych zastrzeżeń. Następnie wszedłem do salonu celem przedłużenia umowy. Podeszła do mnie pracownica z recepcji zapytała się mnie "W jakiej sprawie przyszedłem?" zapomniała zacząć jednak rozmowy od przywitania - pierwszy minus. Następnie po przedstawieniu mojej sprawy podała mi numerek i powiedziała żebym usiadł i poczekał. Według numerka przede mną była jedna osoba. Jako jedyny w kolejce myślałem, że nie będę czekał długo skoro jest, aż pięć stanowisk pracy.Niestety bardzo mocno się rozczarowałem, gdyż czekałem ponad 25 minut - drugi minus. Kiedy w końcu doczekałem się na swoją kolej zostałem zaproszony przez panią z recepcji do pani M. która miała przedstawić mi ofertę. Podszedłem i powiedziałem "Dzień dobry" ale niestety pani M. nie raczyła nic odpowiedzieć - trzeci minus. Przedstawiłem jej sprawę z jaka przyszedłem i poczekałem troszeczkę zanim pani przedstawiła mi jakąkolwiek propozycję ponieważ rozmawiała przez telefon z BOK - czwarty minus. W końcu po kilku chwilach oczekiwania przedstawiła mi ofertę na następny rok. Powiedziałem pani iż taka oferta mnie nie zadowala. Konsultantka zaproponowała żebym podpisał umowę na dwa lata wtedy będzie lepsza oferta. Podkreśliłem pani, że nie chcę się wiązać na dwa lata z nimi bo przez ten czas może się wile zmienić i jakaś inna sieć może mieć lepszą ofertę. Na co konsultantka bezczelnie mi odpowiedziała " Za dwa lata to mi kaktus może na ręce wyrosnąć a pan może już nie będzie na tym świecie". Tak odpowiedź zdegustowała mnie do końca za co przyznaje 5 minus. Na tym zakończyłem ponad godzinna wizytę w salonie sieci Orange. Ostatni minus przyznaje za ignorowanie moich oczekiwań przez konsultantkę. Podsumowując wygląd miejsca i wygląd personelu bez zarzutu. Reszta do poprawy i to w trybie natychmiastowym. Czas oczekiwania, stosunek pracowników oraz oferta nie do przyjęcia. Polecam pani M. aby następnym razem zajęła słuchaniem tego co się do niej mówi oraz samym klientem a nie proponowaniem tego co mnie nie interesuje i ignorowaniem mnie i moich potrzeb.