Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: 15-go stycznia udałlam się do Biura Obsłlugi Klienta Multimedia w celu uzyskania informacji o warunkach założenia telewizji i internetu.Czekałaml 50 minut ponieważ obsługiwała tylko jedna osoba,chociaż przy drugim biurku siedziała inna Pani. Gdy przyszła moja kolejka usiadłam i zapytałam się o warunki podpisania umowy.Osoba która mnie obsługiwała była dość schludnie ubrana i była kompetentna w tej sprawie.Wyjaśnila mi wszystko co chciałam wiedzieć a na dodatek poinformowała mnie o istniejącej w tym czasie promocji na odbiór programów telewizyjnych. Po chwili zastanowienia się wyrazilam zgodę na podane warunki i podpisałam umowę na odbiór programów telewizyjnych na dwa lata i internetu na jeden rok. Wszystko było by dobrze, tylko te oczekiwanie mnie denerwowało, bo jeżeli sa dwa stanowiska z obsługą klienta to ta druga osoba też powinna zająć się klientem a nie swimi jakimiś sprawami. W wyniku podpisania umowy za trzy dni mialam mieć podłączoną kablową i internet.