Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kępa Auto-Centrum
Treść opinii: Po kolizji na początku kwietnia stwierdzilam, że samochód wstawię do Kępy.Ponoc solidna firma, zadowoleni klienci.Jakież było moje zdziwienie po odebraniu auta. Zapomnieli wymienić nadkole za które rozliczyli się bezgotowkowo z firmą ubezpieczeniową.Pojechałam żeby to zrobili.Straciłam pół dnia bo zaraz dojedzie z hurtowni to nieszczęsne nadkole.Niedojechalo.Wróciłam wieć do domu, 30 minutach otrzymałam telefon, że już jest i żebym przyjechała ponownie.Po 2 tygodniach wyszło,że źle przymocowali osłone silnika. Oslona poprostu odpadła w trakcie jazdy.Pojechałam ponownie.Powiedziano mi,żebym przyjechała nastepnego dnia bo nie ma rzeczoznawcy.Rzeczoznawca stwierdził iz to moja wina bo jeździłam po dziurach.Oparło się o szefa.Właściciel zobowiązał się do osobistego zajęcia się.Po weekendzie majowym dostałm zwrotny telefon, że to "niedopatrzenie"zostanie naprawiowione na koszt firmy.Więc po podad dwutygodniowym odstępie czasowym i odsyłania mnie z kwitkiem oraz "uzieminym" samochodem moge cieszyć się sprawnym autem.