Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: W sklepie były 3 klientki, jedna z nich płaciła za obuwie oraz dwóch sprzedawców (jedne z nich co chwilę wychodził na zaplecze). W ciągu 30 sekund zostałam miło przywitany przez pracownicę. Oboje sprzedawcy byli ubrani w firmowe uniformy i posiadali czytelne identyfikatory. Wszystkie lampy świeciły się, a podłoga była czysta. Wszystkie sprzedawane produkty były czyste, równo poustawiane, opatrzone cenami. Z głośników płynęła przyjemna dla ucha muzyka. W części z damski obuwiem zauważyłem plakat „Summer Time”, zaś w części męskiej plakat „It's a jungle out there”. Po minucie pracownica o imieniu J. podeszła do mnie, jeszcze raz przywitała się i zaproponowała pomoc przy doborze obuwia. Nakreśliłam wstępnie, jaki typ obuwia mnie interesuje, a sprzedawczyni od razu zaproponowała kilka dostępnych modeli. Przymierzyłam je, po czym zainteresowałam się jednym, konkretnym butem. Pracownica zorientowała się, że ten model mi się podoba i próbowała zachęcić mnie do zakupu poprzez zachwalenie indywidualnych cech tego fasonu. Wskazała na wysokiej jakości użyte materiały, a także podkreśliła, że buty wykonano ręcznie z najlepszej skóry. Dowiedziałam się również o możliwości dokupienia innych wkładek w celu zapewnienia maksymalnego komfortu w czasie ich użytkowania. Po wysłuchaniu wszystkich zalet zdecydowałam się na zakup obuwia, ale przed tym zostałem poproszona o przymiarkę drugiego buta, abym mogła być pewna, że cała para idealnie pasuje. Upewniłam się jeszcze, czy istnieje możliwość zwrotu obuwia. Pani Joanna udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi, przedstawiła mi też informację o czasie trwania gwarancji i zasadach obowiązujących przy reklamacjach i zwrotach. Pracownica przez cały czas utrzymywała ze mną kontakt wzrokowy, mówiła ciepłym i miłym głosem uśmiechając się przy tym. Przy kasie zaproponowano mi zakup środków do pielęgnacji obuwia zapewniając o ich najwyższej jakości. Po przyjęciu należności dostałam paragon i jeszcze słowną instrukcją, co należy zrobić w przypadku zwrotu lub reklamacji. Na koniec pracownica zapakowała obuwie do torby, paragon włożyła do opakowania z butami i życząc „Miłego dnia!” zaprosiła do ponownych odwiedzin. Po wyjściu ze sklepu przyjrzałam się jego witrynie. Była czysta, ładnie zaaranżowana, zauważyłam też plakaty podobnie jak wewnątrz nawiązujące do kampanii "Summer Time". Prezentowane obuwie było równo ułożone. Po około 30 minutach wróciłam do sklepu w celu zwrócenia obuwia. Bez problemu przyjęto zakupione wcześniej buty. Pracownica wypisała potwierdzenie zwrotu obuwia i wydania zapłaconej za nie sumy. Zostałem zaproszona ponownie do odwiedzenia sklepu i dokonania zakupów. Życzono mi jeszcze raz „Miłego dnia!”. Ogólna ocena z przeprowadzonego badania: Sklep mógłby być dla wielu wzorem czystości i porządku. Personel jest miły i uczynny, dobrze rozpoznaje oczekiwania klienta. Z całą pewnością sklep polecę znajomym, chętnie wrócę do niego osobiście.