Opinia użytkownika: Tadeusz_36
Dotycząca firmy: Open Finance
Treść opinii: W dniu 4.05.2010. zachęcony reklamą chciałem założyć lokatę "optymalną" przez internet. Doszedłem do momentu logowania gdzie w panelu bocznym ABY SIĘ ZALOGOWAĆ wpisz login wysłany na Twój E-mail wprowadź otrzymane przez SMS hasło zaloguj się. Ponieważ nie otrzymałem danych do logowania ani numeru konta na które należy wpłacić pieniądze najpierw wysłałem email z prośbą o kontakt. W dniu wczorajszym próbowałem połączyć się telefonicznie z Open Finance, niestety straciłem ponad 10 minut wysłuchując muzyki i męskiego głosu: że wszyscy konsultanci są zajęci i mam nadal oczekiwać na rozmowę z konsultantem. Wczoraj w godzinach popołudniowych zadzwoniła do mnie pani z Open Finance i uspokajała, że do dwóch godzin wyjaśni całą sprawę i spokojnie będę mógł założyć lokatę. Po upływie ponad dwóch godzin zadzwoniłem na numer, który wyświetlił się podczas połączenia z panią konsultantką, lecz tym razem odebrał pan i poinformował mnie po kilku minutach rozmowy, że oddzwoni do mnie koleżanka, która całą sprawę wyjaśni. Upłynęło kilkanaście minut i zadzwoniła do mnie pani tłumacząc się, że nie wie czemu tak się dzieje i postara się nadać sprawie odpowiedni bieg i najpóźniej jutro rano wszystko będzie pomyślnie załatwione. Tak się jednak nie stało, dlatego dzisiaj o godzinie 16;30 wykonałem telefon i poinformowałem, że opiszę całą sprawę wysyłając email, co uczyniłem. Sprawa lokaty jest sfinalizowana dopiero po czterech dniach i w ten sposób tracę odsetki i wydaję pieniądze na telefony. Konsultanci zwalili całą sprawę na serwer i obiecali, że taka sytuacja się nie powtórzy.