Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Da Grasso
Treść opinii: Dnia 6.05.2010 postanowiłem telefonicznie zamówić pizzę. Rozmowa przebiegła bardzo sprawnie. Podałem numer, rozmiar wybranej pizzy oraz czas, w którym chciałbym aby pizza była dostarczona, po czym po chwili usłyszałem kwotę jaka będzie do zapłaty (cena pizzy + dowóz). Jako, że zamawiałem pizzę do budynku, w którym mieści się wiele firm, umówiliśmy się z osobą mnie obsługującą, że jak tylko dostawca przyjedzie to zadzwoni, a ja sam odbirę pizzę. Pizza dotarła punktualnie z czego byłem zadowolony, lecz moja radość nie trwała długo. Kiedy otworzyłem karton od razu wiedziałem, że nie będę zadowolony ze smaku tej pizzy. Na pierwszym planie ujrzałem wyrób seropodobny, który nie dość, że był niesmaczny to był moim zdaniem był zbyt przypieczony. Ilość poszczególnych składników również pozostawiała wiele do życzenia a cała pizza była zbyt sucha. Podsumowując mimo sprawnej obsługi jestem niezadowolony z usług tej pizzerii. Widać wyraźnie, że szefostwo idzie w złym kierunku i oszczędza na składnikach jak tylko można. Osobiście proponowałbym podnieść ceny i dać składniki, które zarówno pod względem ilościowym jak i jakościowym zmienią smak pizzy na lepszy.