Opinia użytkownika: Maria_186
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Gdzieś na początku marca, w punkcie Orange zamówiłam zestaw cyfrowej telewizji. Obsługiwał mnie młody i bardzo kompetentny konsultant. Szybko dostosował ofertę do moich potrzeb, błyskawicznie przygotował umowy, sprzęt etc. Dodatkowo podpowiedział wycofanie się z preselekcji Mediatela w telefonie stacjonarnym, wspomniał o dodatkowych 60 minutach gratis na rozmowy, a nawet przyjął nasze wypowiedzenie umowy temu operatorowi. I do tej pory wszystko było wzorcowo. Niestety kilka dni temu otrzymałam fakturę z Mediatela, jak gdyby nigdy nic. W punkcie przy Górczewskiej nie mogli mi już pomóc, tłumacząc się że mają zablokowane opcje dostępu i w sprawie reklamacji trzeba się udać gdzie indziej. Czyli najważniejsze zanęcić, rzucić haczyk, a klient niech się sam później martwi.