Opinia użytkownika: Anna_276
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: To moja trzecia próba złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kredytu.Tą placówkę banku miałam bardziej dostępną w drodze do domu,więc byłam pewna,że teraz w końcu to załatwię.Gdy weszłam było czynne jedno stanowisko aktualnie zajęte.Gdy jeszcze po mnie weszło kilka osób przyszedł pan z obsługi. Dałam niezbedne dokumenty,ale raptem okazało się ,że na odstąpienie od umowy jest 10 dni ,ale kalendarzowych.Niezmiernie się zdziwiłam,bo wcześniej nikt mi tego nie powiedział.Przy okazji dowiedzaiłam sie ,że aby zamknąc kredyt to muszę jeszcze coś dopłacić.Całą kwotę pan wpisał mi na karce i poinformował jak ta sprawa wygląda.Dla pewności sprawdził jeszcze ,czy to napewno liczą się dni kalendarzowe. Kolejną sprawą była karta kredytowa,której nie udało mi się zamknąć w poprzednio odwiedzonej placówce tego oddziału.A tu niespodzianka,bez żadnego problemu,od ręki zostało wszystko załatwione(pracownik oczywiście namawiał mnie ,abym nie rezygnowała).Zostałam również poinformowana o opłacie za kartę,która zapewne zostanie naliczona. Maje sprawy zostały załatwione,może nie zupełnie tj.bym chciała ,ale widać było zaangażowanie pracownika w to ,co robi.