Opinia użytkownika: Marcin_299
Dotycząca firmy: Starostwo Powiatowe w Zgorzelcu
Treść opinii: Dokładnie tydzień temu w piątek złożyłem zamówienie na wtórnik tablic rejestracyjnych gdyż moje zostały skradzione. Udzielono mi informacji że tablicę do odbioru będą we wtorek, najpóźniej w środę. We wtorek stawiłem się w urzędzie z nadzieją że otrzymam tablice lecz niestety ich nie było. Czekałem praktycznie godzinę abym został obsłużony mimo małej ilości klientów przede mną (zaledwie dwóch). W środę postanowiłem zadzwonić - wiadomo informacja szybsza i bez czekania. Poinformowano mnie że zamówienie dopiero zostało w środę złożone. Dzwoniłem jeszcze kilka razy zarówno w środę i w czwartek i za każdym razem mówiono mi co innego. Potwierdza to ocena wiedzy i kompetencji jaką wystawiam. Dziś mamy piątek (minął tydzień od dnia złożenia papierów) a ja tablic wciąż nie mam. Byłem u urzędzie czekając ponad godzinę na swoją kolej. Przede mną były 4 osoby i w tym czasie została obsłużona tylko jedna. Zdenerwowałem się i postanowiłem uzyskać informacji telefonicznej aby nie czekać. Tym razem odebrał ktoś bardziej kompetentny ale też nie dostatecznie bo było słychać jak wciąż się o coś kogoś pyta. I powiadomił mnie że jeszcze nie było kuriera i należy czekać. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak długim czasem oczekiwania oraz z tak beznadziejną i niekompetentną obsługą. Denerwowałem się nie tylko ja ale również inni interesanci siedzący w poczekalni. Większość była tym przerażona i deklarowali że poruszą ten temat u kompetentnych osób.