Opinia użytkownika: Jakub_85
Dotycząca firmy: UPS
Treść opinii: Około godziny 15.30 zadzwonił do mnie kurier z pytaniem czy jestem w domu, ponieważ przyjechał do mnie z paczką. Powiedziałem, że owszem jestem w domu. Wtedy kurier ze zdziwienie zapytał dlaczego w takim razie mu nie otwieram. Po chwili okazało się, że paczka została źle zaadresowana i kurier był od innym adresem. Kurier przeprosił za zamieszanie, choć to nie była jego wina. Zapytał gdzie może w takim razie dostarczyć paczkę. Kiedy podałem mu swój adres, powiedział że najszybciej jak to możliwe do mnie przyjedzie. Po zaledwie 15 minutach był już u mnie z paczką. Przeprosił raz jeszcze za całą sytuację. Był bardzo uprzejmy i miły. Po odebraniu mojej paczki zapytałem o cenę przesyłki kurierskiej. Pracownik w miły i szczegółowy sposób poinformował mnie o kosztach wysyłki. Na koniec pożegnał się i poszedł do samochodu. Po chwili zjawił się ponownie, aby wręczyć mi szczegółowy cennik usług ich firmy. Uważam taki zachowanie pracowników za bardzo miłe i profesjonalne.