Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Babajaga

Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)

Treść opinii: SKLEP MIAŁ ZAMKNIĘTE DRZWI. ZAMIAST KLAMKI BYŁA GAŁKA, JAKO KLIENT ZAINTERESOWANY CYFROWYM POLSATEM CHCIAŁAM WEJSC DO SKLEPU. DŁUGO MOCOWAŁAM SIĘ Z DRZWIAMI A PRZY LADZIE SPRZEDAŻOWEJ NIE BYŁO SPRZEDAWCY, GDYZ WIDZIAŁAM PRZEZ SZKLANE DRZWI. GODZINY OTWARCIA SKLEPU INFORMOWAŁY, ŻE SKLEP JEST CZYNNY W MOMENCIE GDY BYŁAM POD DRZWIAMI. JUŻ MIAŁAM ODEJŚĆ ZREZYGNOWANA, GDY KTOŚ WYCHYLIŁ SIĘ Z ZAPLECZA I MOCNO SZARPNĄŁ OD WEWNĄTRZ ZA DRZWI. GDY PAN MNIE OBSŁUGIWAŁ, NIE CHCIAŁ MI UDZIELIĆ SZERSZEJ INFORMACJI O CYFROWYM POLSACIE POZA TĄ KTÓRĄ MIAŁAM Z ULOTKI REKLAMOWEJ. MÓWIŁ PRZY TYM, ŻE INNE OFERTY NIE SĄ PREFEROWANE. JEST TAŃSZY ABONAMENT NIŻ 37 ZŁ ALE TEGO SIĘ NIE POLECA. ODNIOSŁAM WRAŻENIE, ŻE SPRZEDAWCA TRAKTUJE MNIE OBCESOWO I NIE CHCE MU SIĘ ZACIEKAWIĆ MNIE SWĄ OFERTĄ. MÓWIŁ, ŻE WSZSYTKO WYCZYTAM SOBIE Z ULOTKI. A ABONAMENT JEST WYŁĄCZNIE PODPISYWANY NA OKRES 29 M-CY.SPRZEDAWCA NIE PRZEKONAŁ MNIE DO SWEJ OFERTY.