Opinia użytkownika: Grzegorz_345
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Pewnego dnia zgubiłem telefon a jako, że posiadam abonament to natychmiast po tym jak się zorientowałem udałem się do salonu Ery w Bydgoszczy aby zablokować kartę i wyrobić duplikat. Pierwsza rzeczą, którą zauważyłem po wejściu były specjalne terminale na których wybierało się temat rozmowy i otrzymywało numerek. Numer ten wyświetlał się nad konkretnym stanowiskiem dzięki czemu w salonie panował spokój i porządek i nikt nikomu nie wpychał się w kolejkę. Jako, że było sporo klientów to dopiero po około 20 minutach wyświetlił się mój numerek. Podszedłem do stanowiska i usiadłem w dosyć wygodnym krześle. Konsultant, który mnie obsługiwał szybko zrozumiał o co mi chodzi i natychmiast zablokował moja kartę. Niestety wyrobienie duplikatu karty miało mnie kosztować 30 złl doliczane do najbliższej faktury. Zapytałem czy nie można tego jakoś inaczej załatwić i zostałem zaskoczony odpowiedzią. Otóż konsultant zaproponował mi 4 startery Tak Taka (usługa prepeidowa Ery) każdy po 5 zł. Za całość miałem zapłacić 20 zł. Oczywiście zgodziłem się na te zamianę ponieważ nie dosyć, że oszczędzałem 10 zł to jeszcze otrzymywałem 4 pełnowartościowe startery z których mogłem w dowolny sposób skorzystać. Przyznam, że bardzo mi się to spodobało ponieważ takie zachowanie świadczy o tym, że Era dba o swoich klientów także w trakcie trwania ich umowy a nie jak pozostałe sieci interesuję się nimi tylko krótko przed zakończeniem umowy.