Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Bank Spółdzielczy w Brodnicy usytuowany jest na starówce. Wygląd zewnętrzny banku od strony starówki estetyczny, chodnik czysty. Nie ma przed bankiem papierków i inny zanieczyszczeń. Okna czyste bez śladów palców, kurzu. W oknie plakaty z ofertą , zamieszczone w sposób widoczny i czytelny dla przechodnia. Na chodniku potykacz z plakatami. Wnętrze Banku odnowione, przyjemnie. Czynne 1 stanowisko kasowe i 3 stanowiska dysponencko-kasowe. Przy stanowisku kredytowym nie ma pracownika. Dwie kolejki klientów do stanowisk kasowych , ok. 25 osób. Oczekiwałam na obsługę przy stanowisku kredytowym ok. 5 min. Pracownik się nie pojawił. Podeszłam do kasjerki przy stanowisku dysponencko kasowym i zwróciłam się z zapytaniem : czy stanowisko kredytowe jest dziś czynne. Kasjera, kobieta ok. 25 lat, brunetka, w okularach, odpowiedział że jest dziś czynne. Czekałam kolejne 5 minut, a klientów w banku przybywało, nie otworzono kolejnych stanowisk do obsługi w tym czasie i nikt nie zjawił się również przy stanowisku kredytowym. Podeszłam jeszcze raz do tej samej kasjerki i zapytałam czy ktoś z pracowników podejdzie do stanowiska kredytowego. Na co kasjerka odpowiedział mi ,że tylko ona i koleżanka, wskazała na kasjerkę obok, która także obsługiwała klientów, mogą tam podejść i jak obsłużą kolejkę ( około 25 osób) to ktoś podejdzie. Po kolejnych 4 minutach, gdy nikt się nie pojawił, opuściłam bank. Bez obsługi i żadnej informacji o kredycie.