Opinia użytkownika: Paweł_1024
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Zadzwoniłem na infolinie sieci PLUS. Celem było dowiedzenie się w jaki sposób zmienić dane w umowie tzn. adres zameldowania i adres do korespondencji oraz jako, że skończyła mi się umowa w taryfie MIXPLUS dowiedzieć się czy mają już dla mnie przygotowaną jakąś ciekawą ofertę. Wykręcam numer i dzwonie. Wybieram odpowiednie numerki i czekam na rozmowę. Nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to, że czekałem dokładnie 8 minut na samo połączenie. Ten czas jest stanowczo za długi. Dzwoniłem w porze dziennej, więc myślałem, że w tym czasie więcej osób pracuje "za infolinią". Widocznie się pomyliłem. Gdy już ktoś odebrał zacząłem zadawać pytania na które oczekiwałem stanowczej i miarę szybkiej odpowiedzi. Tutaj się się nie zawiodłem. Otrzymałem dokładnie takie informacje jakie potrzebowałem. Bez zbędnych upiększeń. Jak pisałem wcześniej chciałem wydłużyć umowę i tutaj też się nie zawiodłem. Zaproponowali nowy telefon, tańsze rozmowy i smsy oraz krótszy czas karencji. Jestem zadowolony z usług tej sieci. Mam nadzieję, że tak dalej będą trzymać.