Opinia użytkownika: Marcin_143
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Wraz z moją Żoną udaliśmy się w poszukiwaniu w miarę niedrogiego roweru na wiosenne przejażdżki. Kolejnym punktem naszych poszukiwań był hipermarket REAL i tu udało się nam znaleźc to czego szukaliśmy; w pełni amortyzowany rower w promocji za 769 PLN. Oglądaliśmy go dobre 20 minut; łącznie z przymierzaniem się (przez cały ten czas nie dane nam było natknąc się na pracownika działu). Zdecydowaliśmy, że zakupimy go na raty by jednorazowo nie wydawac takich pieniędzy. Wybraliśmy sobie egzemplarz i chcielismy go gdzieś odłożyc aby nie został zabrany przez osoby trzecie toteż podszedłęm do stojącego na wejściu ochroniarza i zapytałęm gdzie ewentualnie można go odłożyc. Pan Bodyguard nie był zbyt rozmowny i dośc oschłym tonem skierował nas do Biura Obsługi Klienta gdzie chwilę później podszedłem. Zapytałęm Pania z BOKu o to samo i ta przez megafon zawołała pracownika działu. Pojawił się w parę chwil i na nasza prośbę odłozył rower na magazynie i wypisał kartkę na raty. Po paru chwilach podeszliśmy do stoiska ratalnego z wypisanym asortymentem. Pan nas obsługujący spisał z nami wniosek odpowiadając na wszystkie pytania wyczerpująco. Po spisaniu wnisoku zaprosił za około 10 minut po decyzję banku. Po rzeczonym wczesniej czasie podeszlismy ponownie do stanowiska ratalnego i decyzja już była; pozytywna. Umowę podpisalismy wraz z Żoną i udalismy się z dokumentem po odłozony rower. Odebralismy rowerek od pracownika sali (dodam, że bardzo uczynnego) i zafiskalizowaliśmy zakup. Po pau chwilach zabrałem pudło z rowerem i w towarzystwie Małżonki opuściłem sklep Real.