Opinia użytkownika: Ewa_168
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Ponieważ to ostatni dzień miesiąca wybrała się do PZU Życie aby załatwić różne formalności związane z ubezpieczeniem grupowym. W tym momencie po raz kolejny PZU zaskoczyło mnie. Okazało się, że zlikwidowano kasę w której można było dokonywać wpłat na ubezpieczenia grupowe. Dlaczego się tak stało i komu to przeszkadzało nie wiadomo. Teraz trzeba będzie dokonywać wpłat na przykład na poczcie lub w banku a co za tym idzie znów trzeba będzie ponosić dodatkowe koszty związane z przelewem. Na tym się nie kończy droga przez mękę. Otóż co miesiąc jesteśmy zobowiązani do dostarczania do PZU raportu z dokonanych wpłat. Przedtem w jednym budynku załatwiało się wszystko czyli wpłaciło i przekazało dokumentację. Teraz należy dokonać wpłaty gdzie indziej a później dopiero załatwiać dokumentację. Daremna strata czasu i pieniędzy. Inną sprawę którą miałam załatwić było załatwienie wypłaty z tytułu ubezpieczenia w przypadku pobytu w szpitalu. I tej sprawy również nie załatwiłam bo okazało się, że pani obsługująca te sprawy jest nieobecna z powodu długiego weekendu. Jednym słowem straciłam mnóstwo czasu a nie załatwiłam nic.