Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Ponieważ od 4 dni nie mam internetu (poza krótkimi wyjątkami potwierdzajacymi regułę) po raz kolejny skontaktowałem się z infolinią. Dowiedziałem się, że nie ma zapisów moich reklamacji z dnia 2-05, a co najważniejsze zapisów dotyczących tego, że moja linia (rejon) ma być sprawdzony w zakresie jakości połączenia, co ustnie deklarował pracownik infolinii, z którym rozmawiałem 2 maja. Prośba o połączenie z kimś nadzorujacym tak niefrasobliwe działania skutkowała odpowiedzią -kierownik nie ma teraz czasu. Na pytanie, a dlaczego pada odpowiedź w typie nie, bo nie. Kiedy mówię, że poczekam, słyszę niech pan sobie czeka, a po chwili słyszę odłożoną słuchawkę po drugiej stronie linii. Ten sam konsultant wcześniej zachowywał się tak, jakgdyby nie słuchał tego, co mówię, bo po tym, jak skończyłem swoją wypowiedź milczał ponad minutę zanim się ponownie ze mną połączył. Szkoda, że konsultanci UPC są uczeni wyłącznie spychania tematów, a nie postępowania z problemami i niezadowolonymi klientami.