Opinia użytkownika: Mariusz_380
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: NIestety jest to jedna z najgorszych platform telewizyjnych. Niestety nie da sie tego w skrócie opisać. Cóż w dn. 19.04.2010 zalogowałem sie na stronę by sprawdzić swój stan rachunku gdyż od kilku dni na jednym z dekoderów nie mogłem oglądać tv. Ku mojemu zaskoczeniu dostępne środki wynosiły 4,2 zł (woow). Postanowiłem zadzwonić na infolinię i temat wyjaśnić, skąd taka nadpłata?! Niestety okazało sie że te 4,20 to nadpłata kolejnego miesiąca ale do pełni szczęścia muszę dopłacić 7,70 by mieć konto wyzerowane. Postanowiłem więc przeanalizować wszystkie przelewy jakie miałem zrealizowane na koncie. Następnego dnia (tj. 20.04.10) otrzymałem SMSa z informacją iż mam niedopłatę w wysokości 0,86gr!!! Nic, tylko dzwonić na infolinię. W rozmowie z super miłą panią okazało się że to błąd systemu i mam nadpłatę w wysokości 0,40gr!!! Zatem poprosiłem o uruchomienie sygnału. Po upływie 24h niestetry bez większego efektu. Dzwonię kolejny raz. Znów jestem zaskoczony, gdyż okazuje się że mam niedopłatę w wysokości 0,86gr. Wcześniej niestety ( i tu mój błąd) zrobiłem przelew w wysokości 7,70 zł. Po "ciężkiej" i małoprzyjemniej rozmowie miła pani obiecała w ramach swoich kompetencji wyrównac mi za całe zamieszanie 0,86gr. SUPER!. Ale co z moją wpłatą 7,70? będzie przelana na inne konto gdzie też korzystam z tej "telewizji". Niestety do dziś nie mam sygnału i tych 7,70 zł bo to co wpłaciłem zostało rozliczone na pokrycie kwoty 0,86gr. Czyli kompetencjie pracowników infolinii są na poziomie -0,86gr. Niestety sprawa musi trafić przynajmniej do UOKiK, nawet o marne grosze 0,86. Uważam że liczą się zasady i przekazane informacje. A tu jest poniżej poziomu. Wniosek jest prosty 0% jakości obsługi, 0% satysfakcji Klienta!