Opinia użytkownika: Jakub_85
Dotycząca firmy: Sferis
Treść opinii: Wszedłem do sklepu Sferis, aby porozmawiać ze sprzedawcami na temat rozbudowy zestawu komputerowego który posiadam obecnie. Po podejściu do lady zostałem przywitany przez dość młodego, szczupłego sprzedawcę, w krótkich ciemnych włosach. Zapytał jak może pomóc. Kiedy opisałem mu sprzęt jaki obecnie posiadam okazało się, że sprzedawca nie za bardzo zna się na szczegółach technicznych. Proponowane elementy, rozbudowy nie pasowały do posiadanego obecnie sprzętu. Nie potrafił doradzić, co mógł bym zmienić w komputerze, żeby spełniał moje oczekiwania. Proponowane rozwiązania, nie były poparte żadnymi argumentami i wiedzą techniczną. Niestety po chwili sprzedawca wyglądał na poirytowanego. Szkoda, że pracownicy nie potrafią rozwiązywać bardziej złożonych problemów. Od pracowników takich miejsc oczekuje się dużej wiedzy technicznej.