Opinia użytkownika: Ewa_90
Dotycząca firmy: Allegro
Treść opinii: Od kilku lat jestem użytkownikiem allegro. Kupuję i czasami sprzedaję swoje rzeczy. Ostatnio allegro wprowadziło tzw "Płacę z allegro". Kupujący zobowiązany jest tam podać swój numer rachunku i na ten wskazany numer rachunku Kupujący może przelać płatność. Póżniej allegro przekazuje te środki na moje konto. Niechętnie ale przymusowo chcąc sprzedać przedmiot musiałam skorzystać z opcji "Płacę z allegro". Zleciłąm automatyczne, codzienne przelewanie środków w przypadku, gdyby Kupujący wybrał ta formę płatności. Dwa razy się udało! To znaczy sprzedając dwie rzeczy środki powędrowały automatycznie na moje konto. Sprzedałąm przedmiot 23 kwietnia 2010. Byłam przekonana, że środki powędrują na moje konto. Niestety pieniędzy nie otrzymałam, Allegro poinformowało mnie, że muszę "skonfigurować dane". Dane miałam wcześniej skonfigurowane ponieważ miały miejsce wcześniejsze wypłaty. Zgłosiłam problem do allegro. Komunikat poinformował mnie, że skontaktują się ze mną w ciągu mac 72 godzin. Po kilku dniach otrzymałam przeprosiny, za zwłokę w odpowiedzi. Pan z allegro poinformował mnie, że muszę skonfigurować konto!!! Nawet nie spojrzał , że jest już skonfigurowane. Jestem niezadowolona. Czas oczekiwania bardzo długi a pracownik allegro poprostu mnie zbył.