Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bistro Bella Italia
Treść opinii: Jakiś czas temu odwiedziłem tę restaurację przy okazji gry w kręgle i niezbyt byłem zadowolony z obsługi. W związku z kolejnym pobytem na kręglach postanowiłem ponownie skorzystać z usług tej restauracji, gdyż innej z wiadomych względów nie ma. Myślałem, że coś się zmieni ale widać, że nadal brak jest poprawy. Jak zwykle chodzi o obsługę. Rozpoczynając grę poprosiliśmy kelnerkę o otwarcie rachunku i przyniesienie piw. Oczywiście piwa zostały przyniesione po ok. 10 minutach razem z paragonem. Po zapytaniu się dlaczego jest paragon a nie otwarty rachunek otrzymaliśmy odpowiedź, że ona nic nie słyszała, że ma być rachunek otwarty. Było to powiedziane tonem gniewu, że jak to można zwrócić uwagę obsłudze. Dobrze, zapłaciliśmy i ponownie poprosiliśmy o otwarcie rachunku, co zostało zrobione. Kolejne oczekiwania na piwo trwały już ok. 15 minut z bardzo prostej przyczyny - Braku obsługi. To jest tylko piątek wieczór, gdzie ludzie nie chcą się rozerwać i nie planują przyjścia np. na kręgle. Na te kilkanaście torów było tylko 2 osoby obsługi. Nie powinienem się czepiać, bo przecież to nie kelner ustawia grafik lecz osoba odpowiedzialna za to. Ale do kogo mogę mieć pretensję - tylko do kelnera.