Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Dialog
Treść opinii: Telefonuję na infolinię DIALOG telecom. Chcę dowiedzieć się czy w posiadanej taryfie telefonu stacjonarnego, bezpłatne rozmowy telefoniczne w weekendy, dotyczą także świątecznych dni, gdy jak w bieżącym roku - święto 3 maja wypada w poniedziałek. Infolinia DIALOG to - ujmując kolokwialnie - "automat full wypas ". Najpierw słuszę z automatu iformacje o promocjach, potem szereg "przekierowań" na rozmaite usługi i produkty. Gdy wreście, na koniec podano opcję: "rozmowa z konsultantem, wybierz zero", bezskutecznie naciskam klawisz w telefonie. Słyszę ponownie, jak w katarynce, te same informacje z automatu: promocje, usługi, produkty... Cierpliwie próbuję kilka razy. Dzięki iednej z informacji (podanej przez głos z automatu) przynajmniej wiem, że telefonuję w godzinach pracy infolinii w dni świąteczne. Wreście, po kilkukrotnych próbach połączenia i kilkunastokrotnego wysłuchania pakietu informacji z automatu, słyszę w słuchawce głos konsultantki. Zdziwiła się gdy opowiedziałem o trudnościach z połączeniem do rozmowy z konsultantem. Udzieliła mi potrzebnej informacji i obiecała zgłosić uwagi ws. trudności z połączeniem rozmowy z konsultantem . Zaznaczam, że często korzystam z infolinii różnych instytucji, głównie finansowych, które stosują nowoczesne systemy teleinformatyczne. Nigdzie dotąd nie napotkałem tak bardzo uciążliwych problemów w połączeniu z konsultantem. ponieważ konsultantka powiedziała mi, że nie ma informacji o awarii infolinii, sądzę, że lepszym rozwiązaniem byłoby powiadamianie telefonującego klienta: "przepraszamy, wszyscy konsultanci są obecnie zajęci, proszę czekać " zamiast konieczności kilkunastokrotnego odsłuchiwania tego samego nagrania z automatu. Konkluzja: odnoszę wrażenie, że autorzy zawansowanych technicznie rozwiązań, sami nie mieli okazji lub nie byli zmuszeni do skorzystania z "dobrodziejstw" serwowanych przez infolinię Dialogu, klientom.