Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Sylwia_534

Dotycząca firmy: Tesco

Treść opinii: Będąc w sklepie Tesco poczyniłam kilka obserwacji dokonując zakupów. Po pierwsze wybierając ser z chłodni zauważyłam, że kilka było przeterminowanych. Zwróciłam delikatnie uwagę pracownikowi, który akurat wykładał towar (puszki ryb) po drugiej stronie alejki, na co pracownik zareagował, że "to nie jego dział i mam z tym sobie iść do biura obsługi klienta." Po drugie: pomimo dużego ruchu towaru w sklepie nie brakowało, a gazetki reklamowe przed wejsciem były wyłożono na stojakach, co było bardzo przydatne. Ceny podstawowych artykułów w tesco są przeciętne, aczkolwiek wyższe niż w innych sklepach dyskontowych. Czasami brakuje oznaczeń cenowych pod towarem, lub inna cena jest na czytniku niż na cenówce. Po trzecie: jakość obsługi. Po dokonaniu zakupów udałam się do kasy. I tam niestety rozczarowanie największe. Podchodzę do czynnej kasy, wykładam towar ( tylko kilka artykułów) a Pani na to, że kasa zamknięta. Oznaczenia żadnego niestety. Zapakowałam z powrotem towar do koszyka i idę do następnej, i co?...Pani przede mną wystawia emblemat "Przepraszamy-kasa zamknięta". Nadmieniam, że w jednym i drugim przypadku towar miałam na taśmie i nie było informacji o zamknięciu kasy. Powiedziałam kasjerce, że nie ma oznaczeń, a Pani z kasy obok dosłownie krzyczy, że one muszą iść na przerwę, bo im się należy. Rozumiem, też jestem pracownikiem, ale Klientowi też się należy szacunek i dobra jakość obsługi. Niestety za zachowanie i obsługę pracowników kas i sklepu duży minus. Na pewno nie prędko tam wrócę.