Opinia użytkownika: Paweł_1024
Dotycząca firmy: NEO24.PL
Treść opinii: Zakup okapu w sklepie internetowym odbył się szybko i bez problemu. Strona jest zrobiona przejrzyście i łatwo się po niej poruszać. Po trzech dniach dostałem smsa z tego sklepu, że towar można odebrać z wybranego wcześniej punktu odbioru. Towar ma na mnie czekać 5 dni później jest odsyłany. Po 4 dniach pojechałem go odebrać. Pierwszym minusem jest lokalizacja. Nie jest łatwo trafić pod ten adres. Jeżeli jest się autem, to niestety droga za bardzo nie jest przystosowana, żeby podjechać pod sam punkt. Gdy już trafiłem, podałem swoje dane i jeden z Panów obsługujących podał mi towar. Poprosiłem o możliwość otworzenia pudełka z okapem w celu sprawdzenia czy sprzęt nie jest uszkodzony. Nie było z tym problemu. Po wszystkim zaklejono mi pudełko, wydrukowano paragon oraz wypełniono gwarancję. Bez zbędnego proszenia się o wszystko. Panowie ubrani schludnie i czysto. Lokal również wzorowo wyczyszczony. Minusem może być teren wkoło sklepu. Jak mówiłem wyżej brak normalnej drogi dojazdowej. Wszędzie pełno śmieci. Trawa już wyrosła, można by się pokusić o skoszenie jej. Mogę spokojnie polecić ten sklep. Ceny niskie, obsługa wzorowa.