Opinia użytkownika: Aneta_402
Dotycząca firmy: AXA
Treść opinii: Zadzwoniono do mnie z "niezależnego" źródła z pytaniem czy odwiedził mnie ktoś z mojego funduszu emerytalnego żeby sprawdzić czy zus w terminie odprowadza wszystkie składki. Zaproponowano mi sprawdzenie ilości składek na koncie emerytalnym, przyjechałby do mnie przedstawiciel i ocenił sytuację. Musiałabym podać tylko nr klienta i swoje dane. Chciałam sprawdzić co powie na to konsultant z mojego funduszu. Zadzwoniłam na infolinię. Zostałam bardzo szybko połączona z konsultantem, opowiedziałam Pani, która odebrała słuchawkę zaistniałą sytuację, zapytałam o jej opinię na ten temat. Pani, najpierw bardzo fachowo, powiedziała, że fundusz przesyła mi co roku zestawienie, które pokazuje jak są przelewane składki, więc mam już możliwość sprawdzenia czy wszystko jest w porządku, dodatkowo zapytała czy chcę aby wysłała mi całe zestawienie od początku mojej rejestracji, na co bardzo chętnie przystałam. Dodatkowo Pani już od siebie przestrzegła mnie przed udostępnianiem swoich danych osobom trzecim, nawet jeśli podają się za niezależnych konsultantów. Pani podpowiedziała mi również, że wszystko co potrzebuję mogę uzyskać natychmiast po informacji, że jest mi to potrzebne. Oczywiście nigdy nie udostępniłabym takich danych obcej osobie, ale jestem bardzo zadowolona że pracownicy infolinii dodatkowo o tym przestrzegają. Pani odpowiedziała na wszystkie moje pytania zgodnie z wiedzą praktyczną jak i teoretyczną, popartą doświadczeniem. Po kilku dniach od telefonu, dostałam na skrzynkę pocztową całe zestawienie moich składek.