Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Altero
Treść opinii: Sklep Altero - dość dobre jakościowo obuwie w niskich cenach i szerokim asortymencie, właśnie dlatego często odwiedzam to miejsce. I właściwie tylko dlatego, bo niestety nic więcej pozytywnego o tym sklepie nie można powiedzieć. Lokalizacja bardzo dobra, towar również dobry i na szczęście sprzedaje się sam - bo obsługa, która powinna się tym zajmować, robi na terenie sklepu wszystko oprócz obsługi klientów - mierzy sobie buty (kiedy w sklepie pełno klientów) i wymienia na ich temat głośne komentarze, koresponduje na komputerze (jak sądzę po usłyszanych zdaniach,na portalach internetowych) - również wymieniając na ten temat głośne komentarze z koleżankami, albo np. obgaduje na głos! klientkę, która właśnie wyszła z tego sklepu. Ilekroć tam byłam zauważyłam 3-4 panie sprzedawczynie, zazwyzaj ubranie nieodpowiednio jak na takie miejsce ich pracy, tzn. odkryte brzuchy, głębokie dekolty, przesadne mini i oczywiście z każdej strony kipiące solarium. Klient po wejściu do sklepu może robić wszystko, a i tak nie zostanie zauważony przez obsługę. Więc rozglądać się po sklepie można nawet 20 min i i tak nikt z obsługi nie wpadnie na pomysł, że może staramy się znaleźć coś konkretnego. Jak już znajdziemy wystawione buciki, którymi bylibyśmy zainteresowani, to musimy sobie jeszcze wykopać ze stosu pudeł odpowiedni rozmiar (co wcale nie jest łatwe, bo klienci, którzy się sami obsługuję odkładają dany model butów niekoniecznie tam, gdzie powinien on się znajdować), więc możemy szukać i szukać....Ale jak już znajdziemy, co oczywiście jest niebywałym sukcesem, na dodatek tylko naszym, to należy sie udać do kasy i 3 razy poprosić jedną z pań aby raczyła nam towar skasować. Dokładnie tak, nie dość, że człowiek sam się obsłuży, to jeszcze musi się prosić, żeby za ten towar zapłacić. Obsługa tego sklepu jest tragiczna. Polecam tylko klientom o silnych nerwach i posiadających mnóstwo wolnego czasu, bo same buciki są ciekawe.