Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Makro Cash and Carry
Treść opinii: Nie ma znaczenia kiedy i o której godzinie robi się zakupy. Jeśli chodzi o samą hale to wszystko w jak najlepszym porządku, czysto, wszystko dobrze oznaczone, ometkowane. Jednak gdy już przejdzie się do obsługi klienta to jest znacznie gorzej. nie pamiętam wizyty gdybym nie musiała chodzić i szukać jakiegoś pracownika obsługi działu, jeżeli coś potrzebuję, nie zdarza się to często ale się zdarza.Jednakże gdy już taki pracownik przyjdzie to udziela mi bardzo dokładnych informacji na interesujący mnie temat. Ja największy nacisk kładę zawsze na obsługę kasową. Niby powinno iść wszystko ładnie i sprawnie ale tak nie jest. Nie raz zdarzało się że kolejki w kasach było ogromne, a oni nic sobie z tego nie robili. Najlepsze jest to, że na kasach jest wywieszona informacja, nie przytoczę dokładnie tego co tam jest napisane, ale sam sens. Jeśli jesteś 3 w kolejce zadzwoń a otworzymy kolejną kasę. Kiedyś mi się zdarzyło, że ktoś zadzwonił. widząc minę kasjerki odechciało mi się robienia tam zakupów. Pomijam już fakt iż często się zdarza tak, że pracownicy nie reagują na takie dzwonki i nic nikt z tym nie robi.