Opinia użytkownika: Henryk_23
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Kiedy wszedłem do budynku, w którym mieści się siedziba PZU to myślałem że już nic nie załatwię. Oddział pracuje od 7.30 do 17.00. Była już prawie 17.00. Oddział mieści się na I piętrze. Przyszedłem do sali obsługi klienta i zastałem już pustki, ale sala nie była jeszcze zamknięta, oczekiwał tam konsultant który zdążył mnie jeszcze obsłużyć. Z grzecznością mnie zaprosił, kazał mi usiąść i mimo tego, że była już godzina 16.55 zapytał się mnie "w czym mogę pomóc". Przyszedłem ubezpieczyć grupę 6 osób. Zaoferował mi ubezpieczenie dla grupy jak na wycieczkę zapytałem się "dlaczego tak drogo?" ale jak się okazało nie zrozumieliśmy się, że to nie jest wycieczka! Ale po krótkiej rozmowie, w której opowiedziałem wszystko na czym polega wyjazd odrazu przeszedł do wypisywania konkretnej polisy, której cena różniła się kwotą nie 9 zł i ubezpieczenie jednej osoby na 5000zł, tylko 5 zł i ubezpieczenie na 35000zł przypadające na jedną osobę - a to znacząca różnica! Kiedy wypisywał tą polisę była już 17.00, w między czasie pytałem o inne ubezpieczenia: " czy dalej jest tak drogo ubezpieczyć samochód w PZU?". Nie przeszkadzały mu moje pytania! Odpowiadał na nie! I co się okazało mój samochód jest taniej ubezpieczać w PZU niż u poprzedniego ubezpieczyciela! To różnica prawie 100zł. Nie chciałem więcej mu przeszkadzać, gdyż zadzwonił telefon, za co konsultant mnie przeprosił, że musi go odebrać! A co do ubezpieczenia samochodu zaprosił mnie bliżej końca terminu ważności ubezpieczenia! Była godzina 17.05, po minie było już widać, że chce iść do domu ale bez problemowo pomógł mi jeszcze wypełnić ankietę, żeby wszystko było dopięte na ostatni guzik. Godz. 17.07 otrzymuję polisę. Wspólnie opuszczamy budynek. Zostałem obsłużony z pełną kulturą! Spotykałem się już z takimi sytuacjami "Ale proszę pana ja za chwilę kończę!" Co prawda nie w PZU, ale w wielu innych firmach również ubezpieczeniowych. Oby takich konsultantów było jak najwięcej!