Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Przez kilka dni miałem problem ze zrealizowaniem przelewu z karty kredytowej Clas&Club z Raiffeisen Bank. Wykonany i zatwierdzony przelew zniknął wraz z pieniędzmi. Dla banku 10 tys.PLN to pikuś, dla mnie to powód do irytacji. Gdy pytałem o wyjaśnienie, konsultanci z infolinii i pracownicy oddziału banku, tłumaczyli przyczynę rozmaicie w moim odczuciu nieporadnie i niewiarygodnie. Np.: "to błąd systemu. To wina Polkadru". Natomiast w piątek mój telefon na infolinię odebrała konsultantka - pani O. Wysłuchała cierpliwie zgłoszonej sprawy i z miejsca zaproponowała satysfakcjonujące rozwiązanie. Mianowicie wykonanie bezpłatnego przelewu przez telefon. Niezwłocznie skorzystałem. Morał: gdy wystąpi problem (nawet błąd systemu ), najlepiej najpierw znaleźć inne rozwiązanie zadowalające klienta, miast wymyślać wyjaśnienia czy usprawiedliwienia bądź zasłaniać się innymi instytucjami. Pani O uratowała honor banku.