Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: MARIA_204

Dotycząca firmy: PZU

Treść opinii: WYBRAŁAM SIĘ DO PZU CELEM UZYSKANIA INFORMACJI DOTYCZĄCEJ UBEZPIECZENIA NA ŻYCIE. PANI Z BIURA OBSŁUGI KLIENTA SKIEROWAŁA MNIE DO PANA, KTÓRY ZAJMOWAŁ SIĘ W TYM DNIU TYMI SPRAWAMI. PAN BARDZO WNIKLIWIE WYPYTAŁ O JAKIE UBEZPIECZENIE MI CHODZI, PO CZYM ZAPROPONOWAŁ KILKA WERSJI UBEZPIECZENIA/ POLISY/, BARDZO GRZECZNIE I CIERPLIWIE TŁUMACZĄC NA CZYM POSZCZEGOLNE POLISY POLEGAJĄ, JAKIE SĄ RÓŻNICE MERYTORYCZNE I FINANSOWE. PONIEWAŻ NIE OD RAZU WSZYSTKO BYŁO DLA MNIE JASNE, PAN POWTÓRNIE, BEZ NAJMNIEJSZYCH OZNAK ZNIECIERPLIWIENIA POWTÓRNIE OD NOWA WSZYSTKO SPOKOJNIE WYJAŚNIŁ, PROPONUJĄC NAJODPOWIEDNIEJSZY DLA MNIE RODZAJ POLISY. MUSZĘ JESZCZE DODAĆ, ŻE PAN URZĘDNIK BYŁ SCHLUDNIE UBRANY, CZYŚCIUTKI, PAXHNĄCY, GRZECZNY, MIŁY, PRZYSTOJNY, BUDZĄCY NA PIERWSZY RZUT OKA ZAUFANIE POTENCJALNEGO KLIENTA. PO SKOŃCZONEJ ROZMOWIE, WRĘCZYŁ MI SKSEROWANE MATERIAŁY DOT. UBEZPIECZENIA, ZACHĘCAJĄC W MIŁY SPOSÓB DO SKORZYSTANIA Z OFERTY. WYSZŁAM Z PZU ZADOWOLONA JAKO PETENT, KTÓRY ZOSTAŁ Z NALEŻYTĄ STARANNOŚCIĄ POTRAKTOWANY, MIAŁAM WRAŻENIE, ŻE BYŁAM KIMŚ WAŻYM DLA URZĘDNIKA PZU, KTÓREMU NAPRAWDĘ ZALEŻAŁO NA POZYSKANIU KLIENTA