Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: MPK Łódź
Treść opinii: W dniu 30.04.2010 roku odwiedziłam punkt obsługi MPK-Łódź przy ul. Nowomiejskiej 9 w Łodzi. W pierwszej kolejności sprawdziłam czystość zewnętrzną punktu. Chodniki były czyste. Kosz na śmieci był w połowie zapełniony. Drzwi do punktu były szerokie, na których widniały godziny otwarcia punktu obsługi. Po wejściu do punktu sprawdziłam czystość wewnętrzna. Podłoga była czysta i zadbana. Oświetlenie działało poprawnie. W punkcie nie było żadnego kosza na śmieci. Po przeciwnej stronie drzwi była lada, która ciągnęła się od ściany do ściany. Przy ladzie było6 okienek i tylko 1 z nich było czynne. Pozostałe okienka była nieczynne, pomimo że za ladą były osoby. Ustawiłam się do okienka. Przede mną stała 1 osoba. Czekając na swoja kolej rozejrzałam się po punkcie. Po jednej stronie wisiały trasy wszystkich autobusów dziennych i nocny oraz tramwai. Pozostałe ściany były puste. Kiedy przyszła moja kolej kasjerka nie przywitała się. Powiedziałam kasjerce jaki chcę bilet kupić. Kasjerka wydrukowała mi go i poinformowała mnie o kwocie. Kwota ta została uregulowana poprawnie. Kasjerka na koniec podziękowała, ale nie pożegnała się ze mną. Kasjerka była kobieta w średnim wieku ok. 50 lat. Nie miała uniformu, ale ubrana była stosownie do pracy.