Opinia użytkownika: Ewa_168
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Moja wizyta w banku miała na celu uzyskanie informacji na temat aktualnych ofert banku. Po wejściu do banku okazało się, że wszystkie trzy stanowiska służące do obsługi klientów były zajęte. Zaraz podszedł do mnie pan który dotychczas załatwiał jakieś sprawy papierkowe, poprosił do wolnego biurka i zapytał co mnie sprowadza do banku. Przedstawiła bardzo szeroką ofertę banku, podpowiedział w jaki sposób najlepiej ulokować oszczędności. W międzyczasie zwolniło się jedno stanowisko do obsługi klienta. Zostałam poproszona o zajęcie miejsca. Bardzo sympatyczna pani K. wysłuchała bardzo cierpliwie i doradziła bardzo fachowo. Zaczęła się żmudna droga poprzez wypisywanie różnych papierów, uzgadnianie i podpisywanie. Z oferty wybrałam Konto Super Oszczędzające i lokatę Mistrzowską. Stwierdziłam, że te produkty banku będą dla mnie odpowiednie i o odpowiednio wysokim oprocentowaniu. Pani K. była niezwykle uprzejma i cierpliwa. Odpowiadała na każde moje pytanie choć były one niezbyt fachowe i z potoku mych słów musiała wyłapywać te które były najbardziej dla niej pożyteczne. Cała operacja trwała około godziny ale w tym czasie załatwiłam wszystkie formalności i jestem bardzo zadowolona z usług tego banku. Samo pomieszczenie bardzo przytulne, obsługa serdeczna. Jedynym mankamentem było to, że nie ma tam dystrybutora z wodą który według mnie by się przydał szczególnie w momencie gdy wizyta trwa trochę dłużej a z zza okna leje się żar i pić się chce. Ewentualnie można było by zaproponować na przykład kawę lub herbatę.