Opinia użytkownika: zezenka
Dotycząca firmy: Limba
Treść opinii: Salon meblowy składa się z dwóch sklepów umiejscowionych blisko siebie, jak dla mnie to jest to trochę niewygodne rozwiązanie na rozmieszczenie wszystkich mebli. W środku jest przyjemnie chłodno (nie byłam tam nigdy w zimie, nie wiem czy grzeją). Pierwszy budynek, w którym znajduje się większość towaru jest przestronny i podzielony ścieżkami na sektory. W budynku tym znajduje się też kasa, przy której płaci się za meble i punkt informacyjny. Część personelu znajduje się na hali i pomaga klientom w wyborze, także w każdej chwili można poprosić kogoś i nie trzeba z samego końca wracać się do początku, żeby poszukać sprzedawcy. Drugi budynek nie jest już tak ładnie urządzony jak ten pierwszy. Mniej mebli, skromniej, ściany i dywan trochę podniszczone. Tu również znajduje się przynajmniej jedna osoba z obsługi. Po chwili chodzenia po sklepie podeszłą do mnie jedna z pań pytając czy może mi w czymś pomóc. Wytłumaczyłam jej co mnie interesuje. Bardzo chętnie udzielała odpowiedzi, tłumaczyła na kiedy otrzymałabym zamówiony mebel, pokazywała podobne przedmioty.