Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Lokalizacja Siedziba przy głównym deptaku, w reprezentacyjnej kamienicy, problemem jest brak miejsc parkingowych. Samo centrum, dobra widoczność, łatwo trafić. Oznakowanie Dobrze oznakowana siedziba, dostosowana do wymogów jakie są na głównej ulicy. Estetyczne oznakowanie, czytelne, dostosowane do standardu kamienicy. Wewnątrz również estetycznie i czysto Biuro Zlokalizowane na parterze. Duże przestronne biuro, w głebi holu mniejsze pomieszczenia dla pracowników a także biuro do obsługi klientów bizesowych. Biuro estetyczne, czyste, są miejsca wydzielone dla klientów, dwa biurka,. Dostępny długopis, ale brak kartek. Obsługa W pomieszczeniu znajdowały się dwie młode kobiety. Powitały mnie, ale dopiero po chwili zaproponowały, aby usiąść. Uzyskałam potrzebne informacje,jednak po chwili zostałam oddelegowana do drugiej pracownicy banku.Uzyskałam potrzebną informację o promocjach, korzyściach w stopniu zadowalającym.Nie zaproszono mnie do ponownej wizyty, pracownik ograniczył się do wyjaśnieniai zadawanych przeze mnie pytań. Oddział poprawny, informacja profesjonalna, ale brak zaangażowania, zatrzymania klienta. Obsługa zrealizowała plan w dość dobrym stopniu.