Opinia użytkownika: Sylwia_323
Dotycząca firmy: Pekao SA
Treść opinii: Żenująca jakość obsługi klienta ze strony pracowników banku, zatrudnionych na odpowiedzialnych stanowiskach. Ich wiedza i kompetencje są zatrważające. Konkretna sytuacja: okazało się, że mam zadłużenie banku. Młody chłopiec, zatrudniony w owej placówce Pekao SA, nie miał pojęcia gdzie mnie skierować, bym mogła wyjaśnić "debet", który powstać nie powinien, gdyż wpływy na konto są nienagannie regularne. W końcu skierowano mnie do kierowniczki, która to znalazła przyczynę "niedopowiedzenia". Ktoś skierował moje zadłużenie do BIK-u, bo nie zauważył, że na konto i tak za kilka dni wpłyną pieniądze. Co ważniejsze - dokładnie 47 minut czekałam, aż kierowniczka i jej bliscy współpracownicy zastanowią się nad odpowiedzią na moje pytanie "co mam zrobić z zadłużeniem?". Być może cała sytuacja nie zrobiłaby na mnie większego wrażenia, gdyby nie fakt, iż zadłużenie wynosiło 3 złote.