Opinia użytkownika: Monika_1227
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Witam, jestem stalą klientkątego supermarketu, zmiany ostatnio przeprowadzone zmierzają w dobrym kierunku. Niestety stanowiska kasowe są stale oblegane, rzadko można stać krócej niż 10-15 min, ekspozycja przejrzysta,towar świeży, niestety utworzone stanowiska do sprzedaży prowadzonej przez ekspedientów są zbyt malo wydajne, stoisko garmażeryjne, czy wędliniarskie obsadzone zbyt malą liczbą personelu powoduje chęć rezygnacji z zakupu - co też często czynię. Oczywiście liczy się masa, ale to utrudnia wybór tego wlaśnie hipermarketu. Wagi w dziale warzywnym są stale oblegane przez Klientów, system może ma powodować brak kradzieży ale to zludne, nadal Klient może dolożyć towaru do zważonej jużtorebki, niechby jak kiedyśważyl sam- na jedno wychodzi a czekać w bardzo niewygodnej kolejce nie trzeba. Generalnie większa część personelu jest zajęta sobą - pracują obslugują, ale wiele ożyciu prywatnym poszczególnych osób dowiedzieć się można, szczególnie jak się stoi w kolejce. Decyzja dyrekcji hipermarketu o zatrudnianiu pracowników czasowych - rozumiem outsourcing, niestety zgubna, każdanowa osoba w kasie opóźnia obslugę, nie zna towaru i szczególów, mnie i wielu innym często cierpliwość dla ciężko pracujących ludzi się kończy, to przecież nic innego jak " optymalizacja kosztów" niestety moim kosztem. Nowa dyrekcja ma wyniki, a Klient zly. pozdrowienia, Monika