Opinia użytkownika: Paweł_1024
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Po kupnie mieszkania przyszła pora na zmianę danych w kilku różnych placówkach. Jako pierwszą placówkę wybrałem Bank Polski PKO BP. Placówka znajduje się w dużym centrum handlowym. Jako, że byłem prawie po samym otwarciu parkingi były puste i nie było problemu z zaparkowaniem samochodu. Poszedłem do placówki PKO, wszedłem do środka, stało w kolejce kilka osób. Ku mojemu zaskoczeniu na 4 dostępne okienka trzy już były otwarte, co oczywiście jest na wielki plus. Po odczekaniu około 10 minut, w końcu nastała moja kolej. Usiadłem na krześle i podałem Pani mnie obsługującej dowód osobisty. Młoda kobieta ubrana w sposób schludny i czysty, bez ostrego makijażu i zbędnych dodatków. Poprosiłem o zmianę danych tzn. adresu zamieszkania i adresu do korespondencji. Tu zaczęły się schody Pani nie wiedziała kompletnie jak to zrobić, prosiła o pomoc swojego kolegę z okienka obok, ale niestety był zajęty swoim klientem. Zauważyłem, że pani minimum 3 razy wpisywała moje dane do komputera, nie mam pojęcia czy nie chciało się jej zaktualizować czy po prostu źle coś robiła. Zajęło jej to ponad 15 minut, co jest wielkim minusem, przy normalnym tempie powinno jej to zająć 2 - 3 minuty (wiem to z doświadczenia). Niestety do tego punktu już na pewno się nie udam. Przy tylu sprawach co mam do załatwienia to jest niestety mnóstwo czasu. Poza tym lokal czysty, przyjemnie w nim pachnie.