Opinia użytkownika: Sabina_69
Dotycząca firmy: Jedynka
Treść opinii: Nie potrafię do końca się przekonać do tego sklepu, a zakupy robię tam tylko wtedy, gdy nie mam wyjścia. Już na samym wejściu sklep robi niezbyt pozytywne wrażenie. Tak jakby nie do końca został posprzątany. Pracownicy w większości wyglądają nieestetycznie - nie wiem czy to wina firmowych "fartuchów", czy jest to sprawa indywidualna. Stoisko warzywne jest jednym z najgorszych w tym sklepie - artykuły są drogie, a do tego w większości nadpsute: marchewka w czarne plamy, papryka zwiędła, pieczarki zbrązowiałe. Owoce wyglądają trochę lepiej, ale to pewnie ze względu na to, że większość jest bardziej wytrzymała. Co do reszty, to uważam, że w sklepie panuje delikatnie mówiąc lekki bałagan. Towary na półkach często są ustawione chaotycznie, zdarzają się spore braki, często brakuje metek. Obsługa na stoiskach z mięsem i wędlinami jest kiepsko zorganizowana. Zdarzało mi się stawać jako pierwsza w kolejce i czekać kilka minut na wyjście sprzedawczyni z zaplecza, która zamiast do pierwszej osoby w kolejce podchodziła do tej, do której miała najbliżej. Takie detale potrafią zdenerwować. Ogólnie, jak na sklep o takim standardzie, uważam, że ceny są wygórowane, a pieczywo w ogóle jest jednym z droższych, z jakim się spotkałam w Rzeszowie. Obsługa klienta przy kasach idzie dość sprawnie, chociaż jedna kasa jest prawie niewidoczna i łatwo ją przegapić, a kasjerka zazwyczaj siedzi tam i się nudzi, bo nikt nie podchodzi. Zdarza się też tak, że liczba otwartych kas jest nieproporcjonalna do liczby oczekujących klientów. Można by to jakoś usprawnić. Jest to w końcu jakby nie było część jakiejś większej sieci, więc chyba osoby nią zarządzające znają się na rzeczy. Wydaje się jednak, że działania są prowadzone po najmniejszej linii opory, przy minimalizacji kosztów, a to niestety powoduje spadek jakości usług. Jeśli uda się to zmienić, to może moja opinia ulegnie poprawie. Na razie odwiedzam ten sklep tylko w przypadku największej konieczności.