Opinia użytkownika: Robert_394
Dotycząca firmy: Intermarche
Treść opinii: Zawyżona większośc cen produktów. (Zawyżona lub - podkreślam lub nie wchodziłem na zaplecze - lub niezdrowa konkurencja wynikająca z lokalizacji i promowania w polsce ZAGRANICZNYCH PRODUKTÓW). Wszystko tak naprawde wzieło się z PESTO. Popularna potrawa przygotowywana głównie z makaronem. 1. Dostępnośc PESTO a. LIDL (( 4.99zł )) wszystkie rodzaje b.InterMarche ((11 i 12,70zł- ok)) w zależności od rodzaju c.Bomi ((11 i 12zł)) w zależności od rodzaju Kupując 2 okakowania w IM lub BOMI mamy 2 obiady za 22/24zł Lidl proponuje tą samą postac rzeczy lecz za 24zl otrzymamy (4)- słoiki. Lokalizacje potwierdzone osobiście możliwe i wielce prawdopodobne iż produkt jest również poddany dystrybucji i sprzedaży w innych sieciach handlowych. Rożnica polega na tym że głównym powodem nie jest różnica ceny samego PESTO. Sprawa robi się bardziej irytująca gdy mamy ochote zjeśc cos innego niz pesto np WARZYWA. Tu jest równie brutalnie 1/3 ceny jest dodana z powietrza: Cebula - Brokuły - Kalafior - itp (PATRZ WARZ.i OWOC.) Soja - potrawa która przyrządzona daje bardzo dużo watości odżywczych pod warunkiem że zostanie do niej przygotowany odpowiedni bukiet WARZYW. CENA PAPRYKA 19.99 kg InterMarche -- Bomi gdy okazało się że za niecałe 2 papryki musiał bym zaplacic ok 10zl .. stwierdzilem ze coś tu nie gra. KUPIŁEM WKOŃCU w sklepie pod domem i to na dodatek który uważam za dośc drogi sklep SIEĆ LEWIATAN PAPRYKE 13zł 1KG. Podaje tylko te przykłady ponieważ KAŻDY wie jak wyglądają zakupy w MARKECIE idzi się TYLKO NAKLEJKI z cenami i multum produktów. Czesto już w środku jestesmy ofiarami manipulacji ze strony sklepu. Szkoda tylko że LOKALIZACJA wpływa na STAN materialny nawet na niewielkim obszarze. Wszystkie te sklepy znajdują się w odległości od siebie ok 1,5KM a sam osobiście ciesze się że jestem dalej InterMarche i Bomi niż BLIŻEJ bo z pewnością NIEMIAŁ BYM WYBORU I MUSIAŁ wydawac DOLICZONĄ statystyke sklepową w PARAGONIE FISKALNYM. ZDROWA KONKURENCJA POLEGA NA ZDOBYWANIU KLIENTA CENĄ I OFERTĄ - ZDROWA KONKURENCJA NIE POLEGA WYKORZYSTYWANIU DUŻYCH SKUPISK MIESZKALNYCH i ustalaniu bez wyboru swojej ceny MARŻY na produkty. przykładk STACJE BENZYNOWE (mam nadzieje że nikt nie wieży w to że ceny paliw są przypadkiem. Nawet jeśli stacja benzynowa danej firmy nie proaguje ZMOWY CENOWEJ i tak zostaje ODGÓRNIE przymuszony do ustalania cen LOKANYCH i ODBIORU paliwa od MATKI- rafinerie).