Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: The Mexican
Treść opinii: Skuszony oryginalnym wystrojem restauracji i smakowicie wygladającą kartą dań udałem się wraz zrodziną na niedzielny obiad. Przy wejściu tabliczka ( jedynie w języku angielskim) nakazuje oczekiwać na wskazanie wolnego miejsca przez obsługę. Po 10 minutach spokojnego oczekiwania, zaczepiłem mijającego nas kelnera pytaniem o stolik dla 4 osób. Padło zdawkowe - prosze sobie sprawdzić na górze, wszedłm więc na pierwsze piętro. Tam sam wybrałem stolik dla 4 osób i oczekiwałem na kelnera. Po krótkiej chwili pojawiła się młoda dziewczyna, wręczyła 4 karty ( otrzymały je również moje 4 letnie dzieci które nie umieja czytac ). Karty dań były rozkompletowane i pomieszane w związku z czym ciężko było ogarnąc całośc menu. Pytania kierowane w stronę kelnerki napotykały na barierę - widoczny był ewidentny brak wiedzy na temat serwowanych dań. Po złożeniu zamówiena oczekiwaliśmy ok 20 minut na potrawy. Niestety odbywało się to w sąsiedztwie otwartej na lokal kuchni z której oprócz zapachów dobiegały bardzo niecenzuralne okrzyki kucharzy- co biorąc pod uwagę obecność dzieci było niedopuszczalne. Dramatyczna obsługa została dzięki bogu zrekompensowana wspaniałym smakiem potraw.