Opinia użytkownika: Robert_394
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: 1. Noble Bank + Open Finance = wspólne interesy w przyznawaniu KREDYTÓW HIPOTECZNYCH. Noble bank Stawia na bogatych klientów. Bank wszedł na polski RYNEK z 58% niewyplacalności, POLSKIE PRAWO POZWALA NA 6/8%. Mącenie w głowie POLAKOM. 2. City Handlowy - bank wszedł na polski rynek Z OFERTĄ darmowych kont po czasie wprowadzając bezwiedne naliczanie prowizji dochodzącej z 0zł na (ok 21zł- opłata konta karty i przelew SMS)-(PODSTAWOWA oferta) Wpłato maty przetrzymujące pieniądze minimum 3 dni ROBOCZE do 7dni. W umowie BANKU City Handlowy widnieje informacja O informowaniu i prowadzaniu nowych zasad "TYLKO ZA OBOPÓLNA ZGODĄ"- "bezwzględnie" - banki jednak narzucają swoje zasady PO nadaniu korespondencji z POINFORMOWANIEM KLIENTA! często dodając formy PROMOCYJNE REKLAMĘ. Jak dla mnie bezwzględna obopólna zgodna powinna nawet zostać poprzedzona Telefoniczną prośbą o stawienie się w BANKU lub wytyczenie oficjalnego pisma. Bank zmienia zasady wedle uznania używając argumentów TYPU - zmiana tabeli opłat i prowizji. ZAZNACZAM że żadna umowa z bankiem nie jest ani nie przyjmuje formy abonamentu. Wielu klientów z pewności gdyby wiedziało ze ich pieniądze z konta są delikatnie mówiąc wyskubane porostu zrezygnowało by z prowadzenia rachunku. pozdrawiam do poniższych ocen: - Personel powinien w pierwszej kolejności przedstawić całą długoterminową ofertę dla klienta. Jeśli chodzi akurat o City jak wyżej wspominałem ZOSTAŁEM poinformowany o tym że moje pieniądze znajdą się na koncie dopiero gdy płaciłem wypłatę na konto i pieniądze widniały na koncie ale jako ZABLOKOWANE Środki. (miałem 3-7dni głodówki) Gdyby nie winić nawet personelu / BANK POWINIEN INFORMOWAĆ WSZYSTKICH KLIENTÓW o wszystkich zależnościach jeszcze przed wpłatą!! BRAK KARTKI wpłato maty brak REGULAMINU. NIE można skalować rzeczy które działają niepoprawnie dlatego w wybranych miejscach daje ocenę NIEZADOWOLENIA.