Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GRYCAN
Treść opinii: Wizyta w kawiarni Grycan przebiegła szybko i sprawnie. W lokalu znajdowało się 5 klientów, zauważyłam tylko jednego pracownika, który w momencie mojego wejścia do kawiarni obsługiwał klientów przy kasie. Podłoga oraz stoliki były czyste. Pracownik uśmiechnął się i przywitał utrzymując kontakt wzrokowy. Moim zamówieniem był deser lodowy oraz kawa. Pracownik podsumował zamówienie, jednak nie zaproponował Karty Stałego Klienta, którą otrzymuje się przy zakupie kawy. Poinformował o czasie realizacji zamówienia oraz o tym, że zostanie ono przyniesione do stolika. Produkty zgodnie z informacją zostały przyniesione po około 4 minutach, wygląd deseru tylko częściowo zgadzał się z wizualizacją w menu - lody nie zostały udekorowane biszkoptem. W trakcie opuszczania lokalu zostałam pożegnana przez pracownika.