Opinia użytkownika: Agata_482
Dotycząca firmy: DOUGLAS
Treść opinii: Wizyta w sieciowej firmie jaką jest perfumeria Douglas bardzo mnie rozczarowała. Na samym wstępie nie usłyszałam słowa powitania. Krążyłam między regałami niezauważona.Pomimo obecności na sklepie licznego personelu nikt nie zagaił mnie do zakupu. Dopiero po zawołaniu jednej z konsultantek otrzymałam odpowiedż dotyczącą interesujacych mnie produktów. Wygląd konsultantki był schludny ale zachowanie pozostawiało wiele do zyczenia tymbardziej w tak prestiżowym miejscu. Nie była to osoba zaangażowana w swoją prace, udzielila mi powierzchownych informacji nie zachecajac do dalszych zakupów, nie zaproponowała alternatyw spośród takiej gamy produktów jaką dysponują. Nie zastosowała próby sprzedaży wiązanej. Podczas finalizacji tranzakcji nie zapytano mnie czy posiadam kartę stałego klienta w celu nabicia punktów, nie zaproponowano zapakowania na prezent mimo, iż zasugerowałam wcześniej, że kosmetyk nie jest dla mnie. Miejsce ekskluzywne, duży wybór, atrakcyjna oferta cenowa- niestety poziom obsługi pozostawia wiele do życzenia...